Infuzní terapie

Trápí vás snížená imunita? nebo nadměrná zátěž organismu, opakovené záněty, chronické bolesti či stres? Infuzní terapie je spolehlivé a rychlé řešení využívané i vrcholovými sportovci.

Infuzní terapie

Jednotlivé Látky

• Infuze Vitamín C (standard)
  • Infuze Vitamín C (mega)
  • Infuze Minerály a vitamíny (jednotlivě)
  • Infuze Milgamma (B1, B6, B12)
  • Infuze Soluvit
  • Infuze Citicolin
  • Infuze Esafosfina
  • Infuze Glutathion (TAD)

Infuzní koktejly

Imunita (zvýšená odolnost)

Balíček určený pro povzbuzení imunity. Obsahuje důležité látky k udržení imunity a správného fungování lymfatického systému.

Manažer

Ideální pro manažery a osoby pracující ve vysokém nervovém vypětí. Unikátní směs látek podporující moz- kovou činnost a chránící mozek před poškozením mozkovou mrtvicí. Syndrom vyhoření se vás již týkat nebude. Vlijeme vám novou energii do žil.

Senior

Pro všechny, kteří si chtějí užít stáří v dobré psychické i fyzické kondici. Ochráníme váš mozek před odumíráním mozkových buněk, které zapříčiňuje stařeckou demenci. Navíc jsme do koktejlu přimíchali látky vyživující klouby.

Detox

Vyčistěte tělo od škodlivých zplodin a volných kyslíkových radikálů. Dopřejte si hloubkový detox organismu a nastartujte svůj metabolismus k zdravému způsobu života.

Neurodetox

Chraňte svůj mozek před mrtvicí a ostatními neurologickými a neurodegenerativními nemocemi, mezi které patří morbus, Alzheimer či Parkinson. Pokud již nějakou nemocí trpíte, zpomalíme její progresi a zlepšíme regeneraci nervových buněk po mozkových mrtvicích.

Antistress

Koktejl látek, který vás příjemně uvolní a vyvede z každodenního stresu.

Slunce a energie

Dlouhá zima? Potřebujete k životu slunce, kterého se vám v mírném podnebném pásmu nedostává tolik, kolik potřebujete? Stavte se k nám načerpat jej do žil.

Antiaging

Směs toho nejlepšího, co máme na klinice k dispozici. Přijďte se hýčkat a dodat tělu vše, co potřebuje, aby nestárlo více, než je doopravdy evolučně nutné. Disponujeme nejsil- nějšími možnými antioxidanty, které vůbec existují.

Stop Infekt

Dokonalý nástroj pro zvrat počínající chřipky a nachla- zení. Tato směs zaručeně zastaví propuknutí nebo zmírní průběh chřipkových i bakteriálních onemocnění. Ideální doba aplikace je při prvních příznacích nemoci.

Sport - Energie

Máte před důležitým sportovním utkáním a necítíte se v nejlepší formě po prodělané nemoci, jste přetrénování nebo unaveni? Trpíte syndromem vyhoření? Dodáme vám potřebnou energii a vzpruhu k podání maximálního výkonu. Připravíme vás na den D. Naléváme do žil energii a úspěch předním českým reprezentantům, tak proč ne právě vám?

Bolesti zad

Zbavte se obtěžující bolesti zad. Používáme dvě směsi, které střídáme k dosažení nejlepšího výsledku. Cílíme na všechny složky způsobující bolesti zad. Používáme látky k tlumení bolesti, snížení svalových spazmů a výživu pro drážděný nerv.

Zánět

Máte infekci? Předhánějí se vaše klouby v bolesti? Předávají si vás doktoři jako horký brambor? Slýcháváte od lékařů „Který kloub vás bolí? Všechny? Tak to běžte k psychiatrovi.” Nechoďte, stavte se k nám a my z vás zánět vyženeme.